čtvrtek 23. ledna 2014

Iveta Bartošová




Ti zvídavější a věrní, kteří občas sledují mojí tvorbu znají moje parodie na Ivetu Bartošovou. Televize Barrandov při reportáži o mé parodii mě nařkla, že šikanuji Džambulku, a že není ode mě správné kopat do mrtvol. Já osobně jsem zastáncem názoru, že parodie je ten nejupřímnější způsob, jak ukázat obdiv někomu, kdo je větší osobnost, než jsem já sám. Miluju písničky Ivety Bartošové a soucítím s jejím životním osudem.


Bude to více, než rok, co jsem zveřejnil první parodii na Ivetu Bartošovou. Tehdy spíše na její pořad "Iveta živě" na televizi pětka. Nejsmutnější je, že to nemělo takový ohlas, jaký jsem očekával. Smutné. Ale i tak mám pocit, že jsem pár lidí rozesmál. Točilo se to pozdě večer. Divím se, že jsem to zvládnul. :DDD

 
Druhá parodie na Ivetu Bartošovou reaguje na její "únos" do Itálie. Točili jsme v hotelu Maxmilián. Spousta krásných vtipů jako: "Stojíme všichni za tebou .... kde?" vznikla vlastně náhodou. Přes smích občas ani nešlo točit. 

Krásná ukázka nepoužitých scén

Otázkou je, jaká je Váš názor na Ivetu Bartošovou? Patříte mezi ty, kterým vadí, jakým způsobem se "vmáčkne" do všech médií, nebo s ní soucítíte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat