úterý 11. března 2014

Cestování po České Republice

Zkusili jste někdy jet do přírody?

Moje kamarádka mne před asi týdnem překecávala, abych se podíval do přírody. Byl jsem se podívat. Video už jsem hodil na youtube. Zde odkaz. A mě napadlo, kolik z vás kdy bylo v přírodě? Spousta lidí se stěhuje do velkých měst jako je Praha, nebo Brno, a nebo Ostrava. Spousta lidí také odjíždí z České republiky pryč do zahraničí, kde nemá přístup k "zelené přírodě". Bohužel, tak dnes vypadá dnešní doba. A málokdo si přes práci dokáže najít čas k tomu, aby se jen tak na pár hodin prošel do lesa, nebo do parku. Je to docela zajímavý sociologický jev, kdy se lidé odklonili od přírody během posledních 100 let, a začali se trochu i vyhýbat čemukoliv, co není sterilně chemicky moderní. Čisté nové byty, betonové zdi a chodníky. To je prostě trend dnešní doby. 


Velmi mě zaujalo, když jsem oslovil svoje přátele, tak jen velmi malá část chodí ven. Nemyslím do nákupních center, ale třeba právě do těch již zmíněných parků, či lesů. Tak to dnes chodí. Moje kamarádka je právě jedna z mála, která obdivuje přírodu, a vše s ním spojené. 
Pijete třeba bylinkové čaje? Používáte homeopatické léky? Napište mi to do komentářů...

1 komentář:

  1. Opravdu si vážím DR AKHIGBE, jmenuji se LAURIE HUGHES. Nikdy nepřestanu svědčit o DR AKHIGBE, Štěstí je vše, co teď vidím, nikdy jsem si nemyslel, že budu znovu vyléčen z viru HIV. DR AKHIGBE to pro mě udělal Jsem trpící smrtelnou nemocí (HIV) za poslední 2 roky, utratil jsem spoustu peněz od jednoho místa k druhému, od kostelů po kostely, nemocnice byly můj domov každý den rezidence. Neustálé kontroly byly mým koníčkem až do tohoto věrného dne, viděl jsem svědectví o tom, jak DR AKHIGBE pomohl někomu v léčbě jeho onemocnění HIV na internetu rychle jsem zkopíroval jeho e-mail, který je drrealakhigbe@gmail.com, jen abych mu dal test, který jsem mluvil on mě požádal, abych udělal některé určité věci, které jsem udělal, řekl mi, že mi poskytne bylinné léčení, které udělal, a potom mě požádal, abych po několika dnech, po použití bylinná léčba a já jsem, hle, byl jsem osvobozen od smrtelné nemoci, až dosud žádné HIV ve mně znovu požádal mě, abych poslal svědectví po celém světě, věrně to dělám teď, všechna svědectví DR AKHIGBE jsou pravdivá prosím BROTHER a SISTER, MATKA a OTEC je skvělý, dlužím mu na oplátku. Pokud máte podobný problém, pošlete mu e-mail na adresu drrealakhigbe@gmail.com nebo můžete, co je jeho mobilní číslo na čísle +2349010754824, může také vyléčit tyto nemoci jako HIV a AIDS, DENGUE FEVER. HERPES, DIABETIKA, RAKOVINA, HEPATITIS A & B, CHRONICKÉ CHOROBY, VYSOKÁ Krevní ochrana, obezita, ASTHMA, SRDECKÉ CHOROBY, VNĚJŠÍ INFEKCE, EPILEPSY, STROKE, VÍCEJÍCÍ SCLERÓZA, NAUSEA, VOMITING NEBO DIARRINUS, ZÁVĚRKA, PAUZA, ZÁVĚR, ZÁVĚRKA MALARIE, BAKTERIE, PULMONÁRNÍ FIBROSIS. DIARRHEA, JAPANISE B ENCEPHALITIES, RABIE, SNÍDANÁ INFEKCE. CYSTIC FIBROSIS, ETC. Prosím, pošlete e-mail drrealakhigbe@gmail.com nebo co je jeho aplikace .. + 2349010754824 je to skutečný dobrý a čestný muž. webové stránky ... https: drrealakhigbe.weebly.com

    OdpovědětVymazat