pátek 24. ledna 2014

Laktační psychóza

Říkají si Bára a Léňa aka Mateřská.com

2 zpěvačky. Občanským jménem Bára Vaculíková a Léňa Yellow. Naprosto absurdní téma. Ale chytlo se. Píseň inspirovaná matkami, které nezvládají svoje dítě. Ani se jim nedivím. Písniček mají několik. Mě ale zaujala pouze tato. Nese jméno "Laktační Psychóza". Další jsou "Vylili" a nebo "Gangsta matka".



Důvod je samozřejmý. Není lepší cílová skupina, než maminky s dětmi, které celé dny jsou doma a mají pro svůj volný čas internet a nebo televizi. A přesně pro ně je tato písnička. Velmi mě nadchlo, jakým způsobem doopravdy působí realisticky. Přehazování dětí z jedné ruky do druhé jen proto, aby se mohly nalíčit. Smál jsem se asi víc, než bych správně měl. 
Vystupují, prodávají CD a jak je vidět, téma "zoufalé maminky" je stále ještě v kurzu i od dob Husákových dětí. Písnička je stará bezmála 2 roky. I přesto jsem na ní narazil nedávno a vřele doporučuji.


Na internetu o nich není mnoho informací. Přesto jsem narazil na krásný rozhovor, který si nemohu nechat pro sebe. A zde ho máte.



Kdyby vás zajímala jejich další tvorba, tak zde je malá ukázka:








Žádné komentáře:

Okomentovat