pondělí 9. října 2017

Co se stalo.....

Je to už nějaký ten pátek, co jsem nesdílel žádné nové video na YouTube, a co jsem nenapsal žádný článek na tento můj blog. Mrzí mě, že někteří z Vás museli tak dlouho čekat. Událo se toho mnoho. Nebudu tu vypisovat vše. Ale ve zkratce...... stále se věnuji psaní textů a zpěvu. A nahrál jsem konečně některá i svá vlastní díla.

(Hypocrite)


(I did it)

Veškeré moje texty reflektují mé, v ten moment současné, subjektivní dojmy, a emoce. Nikdy nepíšu o ničem zpětně. Vždy se snažím popsat to, co v onen moment vnímám, a cítím. Snažím se tím dát možnost lidem nahlédnout, co se skrývá uvnitř mojí hlavy. 
Bohužel většina současné tvorby je povětšinou stejná. Hlavními tématy jsou "twerking", "úspěch", "peníze", a nebo "známost na jeden večer". Občas mám pocit, že jsem se měl narodit třeba 60-70 let dříve. V době, kdy většina hudby byla na téma: "Je mi jedno, že mě nemiluješ. Klidně si stoupnu před vlak, položím mé srdce na dlaň, a dokážu ti to".
Někdy se skoro cítím, jako by mi bylo 60-70. Když slyším současnou hudbu, říkám si "tohle je dneska cool? Tohle dnešní děti poslouchají? OK. Sice tohle zpívat fakt nebudu, ale ..... " Najednou mám pocit, jako bych byl tak trochu stará duše, uvnitř mladého těla. Víte, co tím myslím, že?

Tohle je styl, který mám rád 😄😄




Žádné komentáře:

Okomentovat