pondělí 9. října 2017

Vystoupení

Na konci srpna jsem vystoupil v klubu Friends. Musím říct, že to byl nezapomenutelný zážitek. Vlastně to byl takový dost smíšený zážitek. Ale za to si tak trochu můžu já sám.
Ale k věci. Po technické stránce to proběhlo fenomenálně. Musím říct, že až nad moje očekávání. Navíc jsem byl uveden docela i vtipně. Jediné, co musím bohužel vytknout, byl přístup mých přátel, kterým jsem říkal, jak moc je ten večer pro mne důležitý. Buď přišli pozdě, a nebo vůbec.
Takže zbytek večera jsem pil s přáteli, kteří nemohli dorazit, utápěl slzy ve vodce, a pak šel spát.

Každopádně, pro všechny, kdo u toho nemohli být, tu mám krátké záznamy alespoň 3 skladeb, které jsem ten večer odzpíval.
Mimochodem, odzpíval jsem tam: Habits, Speechless, Staring role, Love Yourself, Womanizer, a I did it.
A podruhé mimochodem, omlouvám se za kvalitu nahrávek. Kameraman měl už trochu upito.




Žádné komentáře:

Okomentovat