úterý 3. června 2014

Jak je to s Ivetou Bartošovou?

Jak to vidím celou aféru ohledně Ivety Bartošové?

Bude to rok a půl, co jsem natočil první parodii na Ivetu Bartošovou. Přiznávám, že v té době jsem o této zpěvačce neměl moc velké povědomí, a nijak jsem se do té doby o ní, ani o bulvární kauzy ohledně její osoby nijak nezajímal. 
Na konci roku 2012 jsem byl kontaktován serverem 4boys ohledně spolupráce, a prvním projektem bylo právě toto video. Dostal jsem do ruky bodový scénář, který jsem ztvárnil podle sebe. 
Musím říct, že si Ivety Bartošové jako zpěvačky vážím. Víte, lidi by se měli hodnotit spíš podle toho, jestli jsou dobří, a nebo ne. Ona byla více, než dobrá. Smysl této parodie bylo říci lidem, že komicky vyzněla spíše situace, do které se dostala. 
Chtěl jsem spíš poukázat na to, že vytvořit pořad, jakým byl "Iveta živě" je absurdní. Chtěl jsem si dělat legraci z celé této situace, nikoliv ze zpěvačky jako takové. I když v některých momentech to šlo velmi těžce.
Sám soucítím s Ivetou. Procházel jsem si a procházím podobnými problémy. Trápila mne taky závislost na lécích, a některé léky jsem pouze omezil. Také jsem několikrát snil o tom, že budu moct zpívat, a rozdávat štěstí lidem. Také jsem si procházel problematickými vztahy, a sám moc dobře vím, jaké to je mít depresivní stavy spojené s tím, co si lidé o mě myslí, a co o mě píšou.
V únoru letošního roku jsem plánoval třetí, poslední parodii na Ivetu, která se vztahuje na dávnou aféru s únosem Ivety, údajné znásilňování, a ty 3 dny, kdy pobíhala doma nahá, obalená alobalem, a tvrdila, že jí zaměřují mimozemšťané. Soud později rozhodl, že si to vymyslela. Tato SITUACE je opět natolik absurdní, že jsem prostě musel. Jak šel čas, zjistil jsem kolik práce by s takovým videem bylo, a nikdo mi nebyl schopen pomoci. Nakonec jsem jednoho dne zjistil, že den předtím měla Iveta Bartošová 48.narozeniny, a tak jsem do půlnoci seděl, psal jí píseň k narozeninám, a ráno jsem jí nazpíval.
Den poté jsem tuto píseň nazpíval živě i v rádiu Spin 96.2.
Pár dní poté Iveta Bartošová spáchala sebevraždu. Dozvěděl jsem se to naprosto náhodou jen asi půl hodiny poté. Mým názorem je, že vinu nese její manžel, který jí nepomohl, když to potřebovala, tlak médií, který z ní dělal neschopnou závislačku, a samozřejmě její milenci, kteří jí nedávali spát. Kombinace toho všeho v Ivetě vytvořil pocit, že se nachází v začarovaném kruhu, z kterého nemůže utéct. Tolik si přála být mezi lidmi, a být vidět, i když se lidí tolik bála. Hledala jen místo, kde by měla klid. 
A tak i když uvnitř už dávno mrtvá, a i když fyzicky obklopená lidmi, sama se rozhodla ukončit svůj život, a najít ten toužený klid a pohodu, po které toužila, jako po ničem jiném.

Upřímnou soustrast. 


Žádné komentáře:

Okomentovat