úterý 3. června 2014

Homosexualita v Rusku?

Homosexualita v Rusku? 


Před pár dny jsem souhlasil, a natočil rozhovor s rodilými rusy o tom, jak vidím já "Netradiční sexuální orientace", a můj názor na gay friendly země. 
Rozhodně nejvíce mne pobavil úvod. Představily mě jako videoblogera, který stojí v jedné řadě s Eltonem Johnem. :D
Tento rozhovor je pouze jednou ze součástí celého jejich velkého projektu o LGBT komunitě, ale samostatně ho můžete na mém kanále vidět již brzy.
Co si myslím o Rusku a homosexualitě? Co si myslím o Justinu Bieberovi? Proč si myslím, že není gay?
A kdo je můj gay vzor? 
TO VŠE JIŽ BRZY! SLEDUJ MŮJ YOUTUBE KANÁL.

2 komentáře:

  1. Ahoj
    o katolíckych farároch je známe, že sú často takí priteplený - asi to robí ten celibát. Mohol by si natočiť nejaké video, kde by si sa hral na pritepleného farára? Bola by to sranda. Pre inšpiráciu si pozri toto video od prvej minúty http://www.youtube.com/watch?v=Az84TrWfu8I
    Ondrej

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj názor ani orientaci ti nemám za zlé, nikto nemože za to jak se narodil a kým se stal, ale propagace homosexuality je příšerná, pochody pro homosexuální obyvatele jsou na mizerné až odstrašující úrovni, je to odpor dobrého vkusu a já zcela souhlasím s přístupem Ruské Federace k homosexualitě a homosexuálům.

    OdpovědětVymazat