čtvrtek 15. května 2014

Udílení cen Anděl 2014

Co se dělo na 23. ročníku udílení cen Anděl ??


Myslím, že jsem prožil nejvíc vyčerpávající večer VŮBEC ! Nejdřív jsem se byl podívat na předávání cen Anděl, které se konalo ve středu 14. května 2014 v Karlínském divadle. 
Ve zkratce nudná předávačka. Kromě Leoše Mareše v kostýmu vousatého transsexuála se nedalo moc čemu zasmát. Po předání se konala afterparty. DJ, stoly plné jídla, a paparazzi na každém rohu. 
Vlastně na jednu věc jsem zapomněl. Jedna věc byla až brutálně k smíchu, a to kostým, který si vybrala Ewa Farna. Nejen, že tato bývalá zpěvačka ztloustla, ale navíc jí její kostým naprosto odstranil jakékoliv křivky, a vypadala spíš jako bílý kvádr. 
Ostatní byli spíše zahaleni do černé barvy. Šlo o pietní akci k uctění památky zesnulé zpěvačky Ivety Bartošové, která jen 2 dny před touto akcí měla pohřeb.
Kdo čekal hvězdný večírek plný skandálů, tak se asi nudil. Celá akce byla až příliš formální, strojená, a až nepříjemně nepřirozená. Velmi rychle jsem po natočení reportáže z této akce vypadl. 
Potom mne čekalo karaoke v gay klubu Stage, a na závěr několikahodinová editace, a následné nahrávání skrz dropbox .... Doteď jsem se nezastavil, a musím říct, že už nikdy nechci tolik akcí najednou.
Ale musím říct, že kdo se zúčastnil alespoň jedné z těchto akcí, tak měl alespoň na chvíli o zábavu postaráno :D

Žádné komentáře:

Okomentovat