středa 19. února 2014

25 důvodů, proč MILUJU svojí bestovní kámošenku

Je víc, než obyčejná kámoška. Je to BESTOVNÍ KÁMOŠENKA


  1. Zamiloval jsem se do její duše. Kdybych byl hetero, tak snad i do těla. Ale tohle souznění by nám mohl záviděl leckterý pár. Asi díky tomu, že to opravdu je jen přátelství.
  2. Je to jediný člověk, o kterém vím, že když nemůžeme spát, tak klidně budeme do rána poslouchat Janis Joplin a Amy Winehouse.
  3. Nikdy nebude obdivovat sama sebe tolik, jako obdivuje mě.
  4. Půjčujeme si oblečení, a když se nám líbí, tak mi svoje vymění za moje :D
  5. Sdílíme společné sesterství. Když je v problému, jsem tu kdykoliv pro ní, a naopak.
  6. Nepůjčujeme si kluky. Zakázaná zóna. Tohle se nedělá, a NIKDY SE TO NESTANE!!!
  7. Vypadá jako já, chová se jako já a mluví jako já. Je to jako mít svoje vlastní dítě, s kterým můžete jít pít. A nebo rozebírat kluky a módu.
  8. Myslí si, že jsem perfektní, a pokaždé mi to řekne. A naopak.
  9. Jediný člověk na světě, s kterým můžu zpívat i klidně celou noc, dokud na nás nezaklepou sousedi. Je nám jedno, že občas neznáme text, nebo to zní hrozně, cítíme se fajn.
  10. SMSky typu: "bože ty jsi kráva :D". Baví nás si tak říkat, protože jsme občas pitomé krávy, a proto jsme kámošky.
  11. Nemá moc přátel, stejně jako já. Chápeme se navzájem. 2 malé černé ovečky.
  12. Jen já jsem jí udělal úžasný účes, půjčil jí své lodičky, a vyrazili jsme po barech jako 2 malé opilé flundry. A smáli jsme se tomu.
  13. Přinese mi kuřecí polévku, když jsem nemocný a vodku, když je mi smutno.
  14. Kdybych skončil ve vězení, ona je moje "máte právo na jeden telefonát".
  15. Vlastně ... ona by v tom vězení byla se mnou :D
  16. Nepřijde jí divné propašovat do kina vodku, a opít se u dětského animáče, a házet po lidech popkorn.
  17. Lidi si o ní myslí, že je divná. Stejně, jako si to myslí o mě. Opět jsme jako 2 malé černé ovečky. 
  18. NIKDY NIKDY NIKDY !!! Nenechala by mě, abych zavolal svému ex. Jakémukoliv.
  19. Souhlasí se 100% všeho, co říkám. Pokaždé na mojí straně. Dokonce, i když pravdu nemám :D
  20. Ignorujeme názory druhých. 2 špatné a zlobivé holky dělají přece jen dobré věci, ne? :D To je matematika.
  21. Je vtipné, když děláme to samé. Třeba, když spolu vaříme, a ušpiníme se. 
  22. Když mi nemůže s nějakým problémem pomoct, tak si sedne, a opije se se mnou do té doby, dokud nezapomenu, jaký problém to vlastně řeším.
  23. Miluji, jak dokážeme namyšleně třídit lidi. A "škatulkovat" je. Samozřejmě, že JÁ mám svoje VIP místo.
  24. Nemohl jsem si vybrat divnější a šílenější kámošku. Vyprávěla mi, jak v dětství z ní chtěl pan farář vymýtat ďábla, protože nosila černou, nechodila do kostela a poslouchala fakt divnou hudbu. 
  25. Je perfektní. Strašně moc jí to sluší. Má vkus jako já. A obdivuji jí jako svojí sestru a životní učitelku. Moje kámoška - princezna, která dokázala můj život obrátit naruby, a stejně jí budu navěky vděčný. 

A bonus? Jen díky ní jsem si pořídil tarif "free volání". Na naše hovory bych musel být multimilionář. :DDDDD



Žádné komentáře:

Okomentovat