neděle 23. března 2014

Teplí křesťané 2.díl

Gay manželství a církve (2.část)


Nedávno jsem psal článek na téma křesťané, homosexualita a absurdity bible. Přeci jen, opravte mne, poud se pletu, ale Ježíš měl 2 otce, neměl nikdy dívku, a svůj volný čas trávil s 12ti muži. Článek převzala i gay seznamka NaKluky.cz. Tentokrát se chci zaměřit na další část.

Co znamená bible ?

Už jednou jsem psal, že Bible má spoustu chyb. Už jen nepoměr toho, že bůh zabil v bibli 2 mil. lidí, a satan pouze 10. Bůh sám porušuje svá přikázání, a i když tvrdí, že cizoložství je hřích, tak oplodnil zadanou pannu Marii. Ale to je vedlejší.
Já osobně si myslím, že Bible má mít význam stejný, jaký mají například sbírky pohádek. Protože to jsou příběhy, které jsou vymyšlené, nebo upravené, a mají na konci morální poučení.
Např. V červené Karkulce se dozvíme, že nemáme poslouchat cizí lidi, máme pomáhat babičce, a že dobro vždy vyhraje. 
Stejně tak Bible. V části s Adamem a Evou se dozvídáme stejnou myšlenku. Nesmíme poslouchat cizí mluvící zvířata, jíst z kouzelných stromů a vzepřít se názoru kouzelného mluvícího mráčku, který si říká Bůh.
(To, jak jejich jediný přeživší syn potom má děti už Bible trochu neupřesňuje.)
Takže Bible by měla být jakýmsi morálním kodexem, z kterého bychom si měli brát ponaučení, šířit lásku, dobré skutky, toleranci, a uznávat cizí názory. Jak jsem už jednou řekl, dobrého člověka z vás dělají činy, nikoliv víra.

Gay manželství


Věřte nebo ne, ale na začátku křesťanství bylo normální, když se 2 muži, nebo 2 ženy oddali. Antika byla plná homosexuality. Nedávno jsme dokonce s kamarádkou diskutovali, proč běžci mají oblečení. Dříve ve starověkém Řecku museli běžci opravdu běhat nazí. Myslím, že by to motivovalo víc lidí koukat na sportovní kanály. Třeba mě.
Takže základy křesťanství byly plné tolerance, lásky a všeho, na co dnes nadáváme. Opravdu až do středověku se nedělo, že by křesťané někomu ubližovali. Naopak sami byli pronásledování. 


Bylo normální, když ve starověku jste přišli jako návštěva do cizího města, a oni vás pohostili mladým chlapcem a dívkou. Absolutně jim bylo jedno s kým spíte, protože to nijak neovlivňuje vaší osobnost (to, kým jste), nebo vaši práci.


KDE SE TEDY STALA CHYBA ??



Myslím, že je na čase, aby někdo napsal novou, modernizovanou Bibli, která by počítala s "aktualizacemi". Řekněme si to na rovinu. Ta kniha nebyla aktualizovaná přes 2000 let. Takže jaksi by se hodilo udělat novou.
Lady Gaga už kdysi řekla, že by ráda udělala gay náboženství, a ze své jedinečnosti udělala přednost. Dočkáme se od ní gay bible, která by sjednotila naší komunitu?






1 komentář:

  1. Pěkné články (mám na mysli i ten 1. díl a vlastně všechny články, které jsem tu zatím přečetla :D). Zrovna včera jsme se se spolubydlící bavili na tohle téma. Jaká náhoda že jsem dnes objevila tvůj web. :) Už dřív jsem o tobě věděla a viděla nějaká ta tvá videa. Ale až dneska jsem nakoukla sem, a objevila tvou seriózní polohu a ta je mi o mnoho bližší než ty parodie. I když i u těch videí se někdy dobře pobavím. :D Ale vždycky rostu z těch komentářů, které jsou pod nimi. Žasnu, že to většina lidí bere vážně a nechápou, že to je jen sranda, jakýsi projekt. Ale zpátky k webu. Chtěla jsem tě moc pochválit. Píšeš vážně pěkně. Velmi dobře se to čte, témata článků jsou zajímavá a různorodá a také jsi i velmi vtipný. A tvé názory a myšlenky jsou mi sympatické. Jen tak dál. :) Měj se hezky. :) Terka

    OdpovědětVymazat