sobota 15. března 2014

Syndrom Bestovních Kámošenek

Syndrom "Bestovních kámošenek"

Ti z vás, co znají mojí tvorbu, tak v roce 2011 jsem sám napsal song Bestovní Kámošenky. Až na jaře 2013 jsem natočil na Slovensku videoklip. A proč o tom mluvím ? Protože je sice normální mít svoji dobrou kamarádku, ale právě poslední dobou frčí trend, o kterém ta písnička je. Pseudokamarádka, která se tváří, jako by pro vás udělala cokoliv, ale zná vás jen tehdy, když se máte dobře. 

Aneb Coco Chanel kdysi řekla: "Kamarádky jsou jako diamanty. Ty pravé vydrží navěky." A měla pravdu. Proč někdy považujeme někoho za "best kámošku", a za půl roku je to jinak? To někoho tak nutně potřebujeme, nebo je to o naivitě?

Já jsem vystřídal 6 nejlepších kamarádek, a všechny mne opustily. Buď založily rodinu, našly si kluka, a nebo jsme se pohádali. Jak dlouho trvá, než někoho označíte z "kamarádky" na "best kamarádku" ?
Mě to trvá týden, pokud si rozumíme. A neřeším názorové rozdíly. Takže se zkusím zeptat. Jak je to u vás? Jsem v rámci normy? Jste vy v rámci normy? Do jaké míry je pro vás důležité si kamarádku udržet? Nebo to je jedno? Může jí někdo nahradit? 

Žádné komentáře:

Okomentovat