čtvrtek 6. února 2014

Že by nová Superstar?


Není to tak dlouho, co jsem psal o této začínající zpěvačce - Zuzaně Hromadové. 
Než jsem se stihl rozkoukat, nazpívala toho víc a víc. A já se nepřestávám divit.
(Tohle není kritika ...) Ale komu taky trochu připomíná Bellu ze Stmívání ? :D

Ti z vás, komu se její hudba líbí, se můžou připojit k její fanpage na Facebooku.


Tohle video mi vyrazilo dech. Mimochodem, těm pozornějším možná dojde, že to je stejné studio, kde jsem nahrával "Jan Zelenka mimo kameru", a taky je to stejné studio, kde jsem nahrával "Back to You and I" a "Tears dry on their own". "ROAR" se nahrával vedle. Ale zpět k tématu. Překvapuje mě styl jejího zpěvu. Je jen škoda, že zpívá velmi potichu, tak jí není moc rozumět, ale kdyby se rozkřičela, bylo by to LUXUSNÍ !!!



Tady je přesně vidět, proč mě mrzí, že nezpívá víc nahlas. Schovává svůj talent. Je to trochu škoda. Ale tuhle písničku jsem začal zbožňovat už od chvíle, co se objevila v reklamě na nějaké čokoládové tyčinky.
Takže mi touhle volbou udělala radost :3333


Tady už zpívá víc nahlas, takže opět 10/10 !!
U klavíru můžeme vidět Sebastiana. Je sice úžasné, že sdílel její videa na svém YT kanále, že jí podporuje, stejně jako já, ale strašně mě mrzí, že jeho tvorba tak nějak zamrzla, a už dlouho jsme se nedočkali ničeho nového. Ale nebojte se, pokud něco nového příjde, budete první, kdo o tom bude vědět.


A zatím poslední video. Týden staré. I přes trochu horší srozumitelnost při představení písničky (neslyšel jsem autora), tak musím říct, že opět trefa do černého. Perfektní. Jsem jediný, kdo si všiml, že všechny nahrávky jsou dělané večer? Kromě toho perfektní outfity. Výběr oblečení, účesu, hudby i stylu je prostě dokonalá kombinace, a mě jen pořád nedochází, proč si toho nevšiml i někdo další. 

Nezbývá mi, než držet palce, popřát vše nejlepší, a doufám, že nebudu muset moc dlouho psát, že je začínající zpěvačka, ale profesionální zpěvačka. Měli jsme tady všechno možné. Od Ewy Farné, přes Rytmuse až po Džambulku a téhle úžasné holky si nikdo nevšimne?
Jestli tohle není předznamenání apokalypsy, tak už nevím co. 

Žádné komentáře:

Okomentovat