středa 5. února 2014

Co Pitbull chce, abys udělala, ale ty asi nechceš ...


Moje kámoška strašně moc zbožňuje Pitbulla (nejen toho milého pejska), a mě napadlo, že napíšu něco o jeho hudbě.


Milé dámy, neudělejte stejnou chybu, jakou jsem udělal já. Pitbull je úžasný myslitel, ale nevím, jestli je chytrý nápad poslouchat jeho "životní zkušenosti" a "myšlenky". Prostě spíš jeho text vnímejte jako zaplnění dobré hudby. Ne jako dobré rady do života. 
"Zapomeň na svého kluka a pojď se sejít na hotelovém pokoji" je myslím všeříkající. Je to chytlavý, ale jestli ho hodláš brát doslova, tak budeš muset ráno dost vysvětlovat. Je dobře, že je zpěvák, a ne životní rádce...

“…You can bring your girlfriends and meet me in the hotel room.” znamená, že je čuně, a když vezmeš svoje holky,kámošky a nebo sestry, tak to skončí opravdu nechutně. Navíc jak jim to vysvětlíš ráno?

“Shake them dice and roll ‘em — when they ask you what’s that dance, you say ‘That’s the Hustle, man.’” Ehm... chyba. Na to, jak krásné věci říká se tváří dost neutrálně. Myslím, že s tebou chce mít sex. Good Luck. 
"Byla jsem tu. Jeniffer Lopez. 2011" Aneb připoj se do klubu.

“Grab somebody sexy, tell ‘em, ‘Hey, give me everything tonight.’” Když někoho poprosíš, aby ti dnes večer dal "vše", a navíc když tě znají jako někoho "super sexy", tak kromě sexu dostaneš i herpes. Aneb "dej mi dnes večer vše" je všeříkající.

“If you scared of money, don’t make money.” Hotovo. Kdo se bojí peněz, neměl by je vydělávat. Myslím, že asi to je propagace bezdomovectví, nebo jinak si to vysvětlit neumím. To nechceš ....

“I wanna see you move, move, shake, shake, now drop.” Jeden den se cítíš unavená, zneuctěná a smutná, pak strávíš pár měsíců na odvykačce a možná porodíš černý dítě někomu, koho neznáš, ale tahle párty jede dál .... 
Zlatý Justin Bieber. 

Žádné komentáře:

Okomentovat