pondělí 27. ledna 2014

10 věcí, které miluju ....

1. Suchý šampón
Protože není nic horšího, než brzo ráno si mýt vlasy v polorozespalém stavu, a divit se, že vypadají večer absolutně hrozně.
2. Vodka, Víno a Dietní Cola
Moje svatá trojka. Děkuju za to, že mě tolikrát zachránili. Cítím se díky nim skvěle.
3. Moje GPS
Děkuju. Bez ní bych byl ztracený. Doslova.
4. Moje sestra
Dělám si legraci. Nemám sestru.
5. Moje kreditní karta
Jsem strašně šťastný, jak za mě magicky zaplatí vše, co je potřeba. Jen stačí nastavit termín a částku a ono to platí za mě. Můžu nakupovat i z domova. A utrácet i bez toho, abych se upravil a měl s sebou svojí kamarádku.
6. Amy Winehouse
Jsem šťastný, že díky ní mám co poslouchat, když jsem smutný. Její hudba je inspirující. A utratil jsem na iTunes za její hudbu, remixy, covery a karaoke verze takovej balík, že se sám divím. 400 euro minimálně.
7. Starbucks coffee
Neumím si ani udělat kafe. Neumím péct koláčky. A navíc je mám kousek od domova. Tak proč k nim nechodit. Snad jen fakt, že za kafe člověk nechá víc, než za cigarety.
8. Moje rychlé spalování
Díky mému metabolismu můžu jíst co chci. Pravda, mohlo by to fungovat vše lépe, ale schopnost po všem co jím, nosit XS-S je neuvěřitelný
9. Neurol a Stilnox
A samozřejmě miluju i svojí kvalifikovanou a certifikovanou lékařku, která mi dovoluje takové léky brát. Díky tomu je mi zas na světě dobře.
10. Víkendy
Sice o víkendu nikam ven nechodím, jsem celý dne u počítače, ale i tak jsem rád, že nemusím nic dělat, a že úřady atd mají zavřeno. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat