úterý 4. března 2014

Jak a proč hubnu ...

Víte vůbec kolik vážím ?!?


Není tomu dávno. Už před rokem jsem začal nosit velikost S, což se mi dlouho nedařilo. Jako dítě jsem byl trochu oplácaný. Měl jsem baculatý obličej, a nerad jsem sportoval. Dnes nosím XS. Momentálně mám 52kg. Proč to všechno??


Úplné vyvrcholení a zakončení se stalo předminuý týden. Navštívil jsem Vinohradskou nemocnici na oddělení Neurologie. Popravdě mám často bolesti hlavy, a kolikrát jsem nedokázal ani usnout. Poslední rok mě trápily deprese, a tak jsem dost času trávil za počítačem. Výsledek jsem si tedy vyslechl až od lékaře. Moje bolesti hlavy byly způsobené ztuhlostí krční páteře, velmi špatným držení těla a nedostatkem spánku. Což je trochu začarovaný kruh. Přes tu bolest vážně nejde usnout. A tak jsem jedl prášky. Ve velkém. 
Každou noc třeba 8-12 ibalginů, nebo brufeny. Když přestaly fungovat, přišel na řadu Valetol.
Jiná účinná látka. A já si vytvořil žaludeční vředy. Už v létě mne trápilo zažívání. A teď jsem sice mohl spát. A pravda. Teď ten poslední týden už jsem více méně jen prospal. Potřeboval jsem to.
Ale moc jsem nejedl. Můj denní režim se skládal z jednoho malého jídla o velikosti předkrmu a 3-4 šálků kávy. 

Díky bohu jsem dostal od lékařky předepsané léky, které mi uvolní páteř, začal jsem se hýbat, víc jíst, a dokonce jsem včera upekl sám kuře a uvařil rýži. Musím říct, že je mi o mnoho lépe, bolesti mne už netrápí, a od obvodní doktorky jsem si pro jistotu nechal předepsat rozpustný šumivý Brufen. Lépe se vstřebává, a nedráždí tolik žaludek.
Zase začínám přibírat, nemám pohublé tělo plné bolesti, a kruhy pod očima. Lidé už si skoro mysleli, že jsem mrtvý, a vrátil jsem se zpět jako zombie. :D

Moje rada? Řešte věci hned. STOP PROKRASTINACI. Neboli chorobnému odkládání věcí na poslední chvíli. A lékař vám opravdu poradí nejlépe.

_________________________________________________________________________________

MIMOCHODEM !!!

Velmi brzy se do Česka bude přesouvat pobočka Váš Lékár, což je slovenská společnost s.r.o., která vám v běžné pracovní dny, a o víkendu a o svátcích 24h denně zajistí zdravotní pomoc.
Každý měsíc zaplatíte v přepočtu 500 korun. Potřebujete dovézt léky? Není problém.
Potřebujete domácí vyšetření ve 2 ráno? Není problém.
Nemáte pojištění? Není problém. Chtěl bych lidi upozornit, že občas to poslední co mají, je zdraví ..


Žádné komentáře:

Okomentovat