neděle 30. března 2014

4FANS

Říká vám něco akce 4FANS ?

Mezi mladými lidmi, kteří sledují hodně youtube je pojem "4FANS" asi nejdůležitější akce roku. GogoHouse, a Pedro pořádají akci, kde se sejde spousta známých youtuberů, a fanoušci se s nimi mohou setkat. Vlastně 4FANS je jen část celé akce. V Letňanech se pořádá spousta dalších sekundárních akci, kde můžete například poznat nové počítače, nové hry na PC, PS3, XBOX ..atd
A toho celého součástí je akce 4FANS.

Na této akci je bohatý program. Kromě přednášek, kde každý samostatný youtuber má asi půl hodiny (průměrně - ale je to libovolné), kde může se svými fanoušky mluvit a debatovat, zde najdete tomboly, soutěže ... a tak.

Abyste se vůbec dostali do tohoto velkého komplexu, tak jako dospělí zaplatíte 150,-. Na další sekundární výstavy zaplatíte další peníze. Nevím, jak to je letos, ale loni, když jste se chtěli dostat až k pódiu, kde jsem například předváděl módní přehlídku --> VIDEO ZDE, tak jste museli zaplatit 600 korun.

Loni jsem na rozdíl od ostatních youtuberů netušil, že někdo za toho vystoupení bere honorář, a abych se vůbec na své vystoupení dostal, a nemusel platit lístek, musel jsem obíhat ochranku, a NECHAT SE PROVĚŘIT, ŽE JSEM OPRAVDU JAN ZELENKA, A ŽE PATŘÍM DO PROGRAMU !!!
Po krátké korespondenci s Dominikou Myslivcovou jsem zjistil, že její honorář za akci byl 15 000 korun.
Honorář za vystoupení ViralBrother bys 20 000 korun (druhý zdroj tvrdí 50 000 korun).

Letos jsem byl osloven, abych toto vystoupení znova absolvoval, a jediné, co mi nabídli, byl LÍSTEK ZADARMO NA AKCI, KDE JSEM MĚL VYSTUPOVAT. Což je už opravdu výsměch.




Kam jdou peníze ze vstupného, když ne VŠEM účinkujícím? Protože logicky... bez účinkujících, co by Vám akce 4FANS nabídla, když ne YouTubery, které máte rádi ? :) 






Žádné komentáře:

Okomentovat