sobota 8. února 2014

Silnější, než já ...



"Zelenka zpívá ?!?" ANO!!!

Přiznávám, dost tomu pomohl i fakt, že nemohu usnout. A to v poslední době pořád. Tak jsem se odhodlal, a JEN A POUZE za pomoci Youtube dowloader (na stahování mp3 z videí - instrumental), iPhonu a jeho aplikací jsem začal nahrávat někdy okolo půlnoci. Je půl 6 ráno, a já mám za sebou 8 nahrávek. 

Poslední 2 týdny chodím na soukromé hodiny zpěvu, takže nejen proto jsem si podkladové instrumentály svých oblíbených písní stáhl. No, a včera ve 3 ráno jsem našel aplikaci pro iPhone, která umí do mých zvukových stop v iTunes nahrát i můj hlas. Za 90 centů by byl hřích to nekoupit. Vyplatilo se.
Na to, že nahrávám doma u pracovního stolu, na telefon, který leží na plastovém kelímku od Starbucks, v noci a hlavně lehce nastydlý, je to opravdu neuvěřitelný výkon.

Pravda, občas vypadnu, chvílemi zním velmi zvláštně, ale dal jsem si záležet, každou písničku jsem zkoušel několikrát předem nanečisto, a NEPOUŽIL JSEM ŽÁDNOU HLASOVOU LADIČKU !!!
A hlavně, ruku na srdce, kdo z vás umí v půl 2 ráno zpívat tak, aby se to i jemu samotnému líbilo.
I já jsem kritický vůči tomu, co jsem teď nahrál, ale dělá mi radost zpívat. A je mi jedno, že obsahují copyrigt, a neschválili mi tam reklamu, což znamená, že tyto videa můžete sledovat, aniž bych z toho měl zisk.

Tak moc mě baví tvořit hudbu .....

1 komentář:

  1. Líbí se mi ty tvoje náhravky, máš zvláštní hlas.. ( Nemyslím to ve zlém :)
    Je úžasné, že to děláš, i když z toho nemáš zisk :))
    Těším se na další songy :)

    OdpovědětVymazat