sobota 15. února 2014

Párty okénko #1



#1 - Best Party Ever !!!


Kdo by to byl tušil. Původně jsem plánoval, že s mojí úžasnou kamarádkou půjdu navštívit její vystoupení v nějaké hospodě. Bohužel nějak to nevyšlo, a tak jsem měl pro jistotu náhradní plán. S pár lidmi jsme šli na koncert zpěvačky Debbi. Nevěřil bych, že hledat palác Akropolis může být tak pracné. Po pár vteřinách hledání v jízdních řádech jsem to vzal, a jako správná Lady jsem si odchytil taxi, a velmi obezřetně a ve stylu modelek jsem vystoupil. Přilákal jsem pozornost nejedné šlapky, která se těšila, že už konečně má na lístek. Fuj.


Navíc jako VIP paničky jsme šli zadarmo. Naše jména byla na seznamu, a samozřejmě kromě toho, že jsem s obdivem dokumentoval snad každou minutu, tak jsem obsadil i bar. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby mne nepopadla myšlenka si objednat všechno, co se mi líbí. A nemůžu se divit, že moje chování po hodině a půl začalo budit další pozornost.
Zpětně se musím smát. Běhal jsem například sem a tam, jen abych zjistil, že na baru mají cigarety. 
Potom procházka po noční Praze až do 2 do rána. Když jsem pak doprovodil toho kamaráda, který mě na tenhle koncert pozval, tak jsem zase spěchal dál...

Noc předtím jsem se taky naivně rozhodl, že párty skrz celou noc bude "zábava". Vlastně jediná zábava bylo to, že jsem poznal jednoho zajímavého člověka. Fajn kluk, vypadá asi na 20-21, narodil se v Louisianě, studuje školu někde ve Vídni. 
Tentokrát ale jsme potkali jeho bývalého. Zábava na druhou. Nestačil jsem skoro ani mrknout, a najednou bylo 7 ráno, a já s nimi seděl v bytě, zkouřili jsme se absolutně tak, jak to jen bylo možné.

Absolutně mi vypadávaly z hlavy anglická slovíčka (nemohl jsem s nimi mluvit jinak), plácal jsem nesmysly, pořád jsem se chtěl hýbat, pak jsem po cestě ještě vypil "na ex" druhý kelímek s kávou. Velký kelímek.
Měl jsem vlasy mokré od potu, oblečení nechutně načichlo kouřem, někde po cestě jsem ztratil zapalovač, málem mi umřela baterie v iPhonu, ale i tak musím říct, že to byla ta nejlepší párty. 

Kouzlo je v tom, že Češi neradi komunikují s neznámými lidmi. Bojí se zapojit. A nikde jinde po světě jsem si nevšiml toho, co se děje u nás v gay barech. Tady lidé sedí třeba celou noc sami. A je úžasné, že jsou pořád lidé, kteří mají odvahu vás oslovit, bavit se s vámi, a jsou natolik nekonvenční, že s nimi můžete rozjet tu nelepší a nejvíc gay párty, jakou si dovedete představit :)

Žádné komentáře:

Okomentovat