neděle 2. února 2014

Iveta Živě v rádiu Spin 96.2

Iveta Živě na rádiu Spin 96.2 v pořadu Spinda s Honzou Zelenkou aneb trapas jako prase


Nebyl bych to já, kdybych si opět neudělal nějakou nechutnou legraci. A protože to jsem já, tak znovu klasika. Tentokrát jsem v pátek 31.1.2014 rozebíral, co se dá dělat s vodkou. A není snad nikdo, o kom by se mluvilo v souvislosti s alkoholem víc. Takže záznam, kde Džambulka blábolí by pobavilo každého. 

Zde najdeš video

Asi se ptáš, proč pořád Iveta Bartošová. Možná proto, že se o ní už média bojí mluvit. Nedělá už nic nového. Pořád dokola. Buď jí někdo unese, nebo se v opilém stavu snaží upoutat pozornost (viz. fotka dole) a nebo je strašně moc "šťastná" a potřebuje se podělit se zbytkem světa o své pocity. 
Jako byla například její svatba. Určitě jen kvůli přípitku. 
Občas si říkám, kdy už přestane zapíjet Nový rok. Jak jsem ale zjišťoval, ještě neskončila se zapíjením 18. narozenin.
Ovšem jak to je doopravdy ví jen ona sama. Třeba vlastně vůbec nepije. Třeba doopravdy jen blábolí nesouvislé odpovědi a neumí chodit. A vše o alkoholu je možná jen pomluva. No, ať je to jak chce, moc pozitivní to není. A že to říkám zrovna já. 

Největší fau-pax Džambulky můžete vidět zde:



Kéž by doopravdy....

Nejen od dob "Iveta živě", ale prý se v televizi i svlékala. Jeden z deníků připomenul její nevhodné chování, a nemůžeme se divit, že už není nikde vidět. 

Iveta také ráda padá při zpěvu na zem. A ne, tanec to není.

Pamatujete? No takhle dopadla nejkrásnější žena osmdesátých let.

Žena, která oslavuje ve stylu Charlieho Sheena asi občas zapomíná, že jí někdo může i vyfotit.

Už moje kamarádky na základce říkaly: "nepij, když to neumíš".












1 komentář: