sobota 8. února 2014

Druhý YouTube kanál

Založil jsem si druhý YouTube účet. Nic, než hudba.


Dneska jsem neměl moc dobrou náladu. Byl jsem až skoro do 12 v posteli, a ležel, a přemýšlel, a po dlouhé přípravě a díky NAPROSTO DOKONALÝM hodinám té nejúžasnější učitelky zpěvu, jakou jsem měl šanci potkat (kdo chce kontakt, nechť mi napíše) jsem se překonal, a konečně prakticky využil svůj druhý účet na YouTube. Dřív jsem si ho založil jen tak pro zajímavost, a dnes jsem na něj začal nahrávat svoje zkušební nahrávky, které jsem začal nazpívávat o půlnoci (upřímně lituji svoje sousedy).

No a dnes konečně jsem vypustil svoje nahrávky do světa. A můžete se těšit jen a jen na hudbu. Nic jiného. A proč to není na mém obvyklém účtu? Protože nechci míchat "jablka s hruškami", jak se říká. 

Takže, si teď odpočiň, a koukni se na můj nový kanál.



Žádné komentáře:

Okomentovat