čtvrtek 23. ledna 2014

Zuzana Hromadová

Díky facebooku a Youtube jsem narazil na novou talentovanou studentku hudební skladby. Jmenuje se Zuzana Hromadová a je jí 20 let. Až teď nedávno v sobě objevila skrytý talent pro zpěv, ale jinak mezi její koníčky patří právě koníčci. Objevil jsem 3 videa, kde se snaží upozornit na svůj talent. Musím uznat, že i přes nekvalitní obraz se mi nahrávky VELICE líbily. Nikdo jí donedávna nepodporoval ve zpěvu. Ani rodina, ani okolí, ale odhodlaně se snaží ukázat všem, že neměli pravdu, a že v ní opravdu skrytý talent je. Upřímně já o tom nepochybuji.

Toto je první video, které jsem od této nové nadějné zpěvačky slyšel a musím vzdát obrovskou poklonu. Jediné, co mi přišlo trochu nedotažené je video. Asi ani být nemuselo. Stačila fotografie a nebo nápis. Ale získalo to alespoň trochu víc na osobitosti a každý, kdo si toto video pustí má možnost vidět jak vlastně zpívá.

Další video je cover na Skycryper od Demi Lovato 
Další naprosto perfektní kousek do sbírky. Naprosto čistý hlas spojený s úžasným vkusem pro vzhled. Spojení nejdůležitější pro to, aby se mohla probojovat skrze některé silně netalentované prominentní synáčky a dcerky z bohatých rodin, které naivně věří, že mají talent. I s tím jsme se v Česku setkali. Hudební scéna tu potřebuje mladou krev. Karel Gott už nějakou dobu nepřišel s ničím novým, a přesto je označován za nejlepšího zpěváka skoro každý rok. Nedává se šance lidem jako je právě tady Zuzana.
Video konečně stojí za to :D

Třetí video mi bohužel nešlo sdílet. Youtube mi tvrdí, že je neveřejné (bez odkazu ho nenajdete). Jde opět o cover písničky od Demi Lovato. Tentokrát si vybrala "This is me". Píseň je akustická a doprovázená klavírem a musím uznat, že si neumím vybrat, která nahrávka zní líp. 
Můj osobní názor je, že by měla zkusit psát svojí vlastní hudbu, a nebo spolupracovat například s kapelou, která by byla v naprosté symbióze se zpěvákem. Může se libovolně přizpůsobit potřebám (ať už rychlostně nebo výškově). A pokud to nevzdá a vytrvá, věřím, že jednoho dne může být velmi úspěšná. Jediné čeho se bojím je, že styl písniček, které si vybrala pro své covery zpívá mnoho zpěváků a pseudozpěváků. Doporučuji zkusit i jiné styly, oslovit lidi kombinací a originalitou. A držím palce a přeji mnoho úspěchu s budoucí tvorbou. 





1 komentář: