čtvrtek 23. ledna 2014

The Key of Awesome


The Key Of Awesome


Už jste někdy měli šanci slyšet parodie od skupiny lidí na Youtube, kteří si říkají "The Key of Awesome" ? Jestli ne, tak to musíte okamžitě napravit. Jejich parodie jsou trefné a přesně mířené na nedostatky moderních písniček. My jako Češi si to moc neuvědomujeme, ale anglické písničky nemají moc hluboký smysl. A sám jsem to předvedl, když jsem přezpíval "Starships" od Nicky Minaj v češtině. 
Pořád mi zní v hlavě refrén: "Hvězdné lodě byly určené k létání, ruce nahoru a dotkni se oblohy. Nemůžu předstírat že jsem tak vysoko, pojďme to udělat ještě jednou...." 
Přesně proto tu jsou oni. A já jsem na Youtube narazil na kanál člověka, který je překládá pomocí titulků do češtiny. Zde je malá ukázka:


Žádné komentáře:

Okomentovat